Angrerett og Returpolicy

1. Partene

Selger:
Firmanavn: JASEK DESIGN
Kontaktadresse: Gardavegen 95, 6868, Gaupne
E-post: post@jasek.no
Telefonnummer: 99 11 24 97
Organisasjonsnummer:915 446 248

Kjøper: den person som foretar bestillingen.

2. Betaling

Kjøper kan velge mellom ulike betalingsmåter (vanlige bank-/debetkort eller  kredittkort gjennom Stripe, Klarna eller Vipps). Etter at kjøper har valgt betalingsmåte, gis det informasjon om når betaling skjer, eventuelt når penger trekkes fra konto.

3. Frakt

Leveringstiden er normalt 1-3 arbeidsdager (hverdager), avhengig av hvilken tid på døgnet bestillingen gjøres. Kunde vil få beskjed når varene er sendt eller når endring i ordrestatus foretas.

Pakker  sendes med Posten Pakke i Postkassen: Mindre pakker under 1,5 kg som leveres i postkasse (hvis plass).

4. Angrerett

Som kunde hos JASEK DESIGN har du rett til å angre kjøpet ditt i henhold til angrerettloven. Dette betyr at du kan returnere varen innen 14 dager etter at du har mottatt den, uten å oppgi noen grunn.

For at angreretten skal gjelde, må følgende kriterier være oppfylt:

    • Produktet må returneres i samme stand som du mottok det – ubrukt, uvasket og med alle merkelapper/bevis på kjøp intakt.

    • Du må kontakte oss innen 14 dager etter mottak av varen på e-post: post@jasek.no

    • Du må sende varen tilbake til oss innen ytterligere 14 dager etter at du har gitt beskjed.

Returkostnader dekkes av kunden, med mindre noe annet er avtalt.

5. Unntak fra angreretten

Angreretten gjelder ikke for:

    • Skreddersydde produkter eller spesialbestillinger

    • Brukte eller skadede produkter

    • Hygieneprodukter dersom emballasjen er åpnet

3. Bytte

Vi tilbyr ikke automatisk bytte av produkter. Ønsker du en annen størrelse, farge eller modell, kan du returnere produktet og legge inn en ny bestilling.

4. Reklamasjon

Hvis varen er skadet eller har feil, ber vi deg kontakte oss så raskt som mulig, senest innen 2 måneder etter at du oppdaget feilen. Vi følger forbrukerkjøpsloven og vil tilby reparasjon, bytte, prisavslag eller refusjon der det er aktuelt.

5. Refusjon

Når vi har mottatt og godkjent returen din, vil vi refundere kjøpesummen til samme betalingsmetode som ble brukt ved kjøp. Dette skjer normalt innen 5–10 virkedager etter at vi har mottatt varen.

6. Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  600  eller www.forbrukertilsynet.no.

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.

7. Returadresse

Varen sendes tilbake til:

JASEK DESIGN
v/ Paulina Regina Jasek
Gardavegen 95
6868 Gaupne
Norge